سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ برلیانس

خالی کردن کاتالیست برلیانس

بعضی از دوستان و مشتریان وقتی به ما مراجعه میکنن متوجه میشیم که برای رسیدن به قدرت موتور بیشتر و اصطلا باز شدن نفس خودرو اقدام به حذف و حالی کردن کاتالیست میکنن که بعد از این کار چراغ چک روشن میشه و دیگه خاموش نمیشه تا شما کاتالیست رو مجدد نصب کنید.یا به علت از بین رفت عمر کاتالیست چراغ چک روشن شده و مشتری مجبور هست که هزینه گزافی برای نصب کاتالیست پرداخت کنند.ما در شرکت کاراکال تیونینگ با بازنگری جداول مربوط به سنسور اکسیژن دوم میتوانیم خطای مربوط به این سنسور رو به صورت کاملا نرم افزاری از ایسیو حذف کنیم و دیگر مشکل سنسور اکسیژن دوم و کاتالیست نداشته باشید.

هزینه ریمپ برلیانس

اگر خودرو شما در شرایط مناسب باشه ، با اندکی هزینه ریمپ برلیانس رو انجام بدید و از شر تمام مشکلات به طور قطع خلاص بشید. قیمت ریمپ و آپدیت برلیانس در شرکت کاراکال تیونینگ از همه جا بیشتر می باشد !!

دلیل اول افراد متخصص در شرکت دکتر ریمپ هستند که دارای تحصیلات آکادمیک خودرو از دانشگاه های برتر ایران (صنعتی شریف و تهران ) و از اعضای سابق مرکز تحقیقات موتور ایران‌خودرو ipco هستند . دلیل دوم استفاده از دستگاهای اورجینال و کار با کیفیت و ضمانت نامه دو ساله است. در ضمن ما نمایندگی sedox نروژ –alientech ایتالیا – و مجیک موتور اسپرت انگلستان هستیم و ریمپ های ما تحت نظارت مستقیم این شرکت ها است. شما میتونید به سایت این شرکت ها سر بزنید و‌مارو‌پیگیری کنید.

ما ریمپ ایسیو و برنامه نرم افزاری برلیانس شما رو ضمانت میکنیم که شما خیالتون راحت باشه که:

مصرف سوخت شهری نیم تا یک لیتر کاهش پیدا کنه

قدرت موتور تا 5اسب بخار افزایش پیدا می‌کنه

اگر جایی افزایش قدرت بالاتری اعلام کردن مطمعن باشید یه جای کار میلنگ

کاهش دمای آب موتور

رفع محدود سرعت

رفع تاخیر و کپ اولیه گاز

رفع ایراد احتراق ناقص

رفع خطای کاتالیست

بهبود عملکرد گیربکس

رفع ناک و صدای پیستون

ریمپ خودرو به همراه ضمانت 1 ساله دکتر ریمپ